I'm back :)

Shulululuuuuluuu, fick sådär feting lust att börja skriva här igen, så vi får se hur länge det håller är ju inte så väldans bra på att hålla igång min projekt hahah. Vet inte riktigt va jag ska skriva men det har ju hänt lite sen jag skrev sist. Jag är tex sambo med Reham Al-sayed i väntan på egen lhg, om det inte blir en flytt tillbaka till familjen i nl. Men vi fåår se :)

Just nu ligger jag i soffan och kollar på när yousef & taor spelar fotboll i vardagsrummet. Har ont i min mage ( fått magkatar, lr kankse läkarna gissar ju mest ) så jag är hemma från jobbet. hoppas det är som dom gissat annars står galesten på menyn :S och det ill jag fan inte ha ufft! Jag fattar inte hur jag lyckas få en massa konstiga fel hela tiden, men men jag är ju inte frisk på en fläck så haha.

Fyllde år i onsdags, va en underbar daag heelt galet. Hade läkt+vän fika i nl sen på kvällen blev det krogen med mina fina tjejer :) Klockreen kväll, så roligt med vissa brudar hahah.

Jaja fantasin är slut, ska gå å byta om råkade sulla på min tröja som vanligt...

Jalla bye Kärlek & respekt!!


♥Du♥



Kommentarer
Postat av: Reham

GILLLLLAAAA

2010-07-27 @ 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0