100728

Shiiit alltså vilka äckliga människor det finns alltså. Har ingen respekt i kroppen what so ever. Vi tjejer satt utanför Reham2s port och pratade var av en som bor ovanför dom kom ut (den familjen är kaos killarna slår sönder deras systrar och polisen är där 24/7) och när han går förbi oss kollar han och spottar, och när han kommer tillbaka kollar han och spottar igen. Så Reham2 harklar sig, var av den killen vänder sig om och spottar mot henne. Hon flippar och frågar vad han håller på med. På 2 sek kom hans bröder och vi alla börja tjafsa (vi undra vad det var för respktlöst betende) sen börja jag och en av hans bröder tjafsa så han spottar frömför mina fötter gång på gång, tillslut frågar jag ska jag spotta så framför dig och han bara ja spotta då. Jag spottar (vilket va att sjunka till hans nivå men jag va så arg) sen lalalala Rehamorna började och dom stog å tjafsa ett tag. Sen till slut lugna det ner sig, men vem i helvete gör ngt sånt. Måste erkänna att jag aldrig i hela mitt liv blivit rädd när jag tjafsat/bråkat med ngn men ikväll va jag faktiskt rädd. Hans ögon helt galna va hundra på att han skulle slå mig, och hade han gjort det hade det blivit kaos för vi tar inte att bli behandlade på det viset.

Alltså dom där killarna är fan små pojkar, en riktigt man hade alsriig aldriig behandlat en tjej på det viset.
Smutsigt folk e va det är.

Jaja nu ska jag försöka sova om magen tillåter :/

Kärlek & Respekt®

The one and only Emloosh !!

Ps- snart kommer en ny design med ny heder kommer bli awsome-ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0