Uppdatering :)

Som min söta lilla älskade ♥♥Reham2♥♥ skrev i tidigare inlägget är Emla back in bizzniz :)

Eftersom det hänt så mkt har jag varken haft tid lr ork att skriva, men nu ska det bli skärpning eftersom jag vet att många läsare saknar mig. 2009 var ett riktigt skit år, var så nära på att förlora min älskade. Men jag tackar gud för att han lät mig ha kvar Freddie hos mig. Men nu börjar allt rulla på lite bättre inshalla 2010 blir ett bättre år. Tänkte ge en liten snabb uppdateringa bara sen måste jag sova då jag börjar jobba nio i blg imorgon :S

♦ Jag och bebis har hittat en lgh i järnet som vi ska flytta till i februari :)
♦ Sist jag skrev hade jag fått sparken, men vindarna vände och nu har jag ett super kul jobb som säljare som  jag trivs med sjukt mkt! Där ska jag även få bli TL (team Leder) snaart. Känns spännade att få utvecklas i mig själv & få nya utmaningar!
♦ Håller på med körkortet, seriöst denna gång! (fick en bil av Baba) Så watch out for me on the road ;)

Innan jag ger mig & lägger in lite bild uppdatering vill jag bara tacka mina älskade vänner som ställt upp så otroligt mkt, ni vet vilka ni är. All Respekt till er ♥

Sen till min Familj som lät mig och Freddie flytta in fast det är trångt som fan hahah. Älskar er!!
Kärlek & Respekt

Min fina bil  Min fina bil :)
   Jag innan firmafest  Jag innan firmafest

Kommentarer
Postat av: Mammi

Mammi äger .. ;o)

2010-01-05 @ 02:02:25
URL: http://monica-hllmitthjrta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0