Tjuliluu alla systrar o bröder där ute!

Emla is back on track! Men jag Reham2(lillo) ska skriva första inlägget iår(stolt) :) Först vill jag börja med att säga GOTT NYTT ÅR, hoppas alla har haft ett underbart nyår och jul! För det har vi haft o vi är heeelllt slut.. Namle(Emla) har vart upptagen på den senaste tiden därför har hon inte kunnat blogga. Men nu ska JAG få henne o blogga igen för jag vet att det är fler än jag som vill att hon ska börja blogga igen ;) Nu ska jag och Namle kolla på en film som heter THEM tror jag.. Det är en skräck film... ooohh scary, haha nejdå ingen skräck film skrämer oss förutom paranormal activity. Den den filmen skrämde skiten ur oss, uch säger jag bara.. Ni som inte har sett den MÅSTE se den ;O Måste bara berätta ett skämt: Hur ser världens bästa ishockeylag ut? Judar i anfallet, för dem får ingen förfölja. Bögar i försvaret för de trycker på bakifrån. Och sist, men inte minst, zigenare som målvakter för de tar allt! HAHAHAHHA Aja nu räcker det för mig måste bara säga att jag älskar dig Namle, och jag önskr dig all lycka i världen för det förtjänar du efter allt du har vart med om <3 Puss älskar dig! //Reham Ahmad är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0