Ekooekoo

Alltsåå nu har det gått ett antal dagar utan att jag skrivit, har jobbat jobbat jobbat känns det som iaf!
Har inte så mkt uppdatering, ska flytta nu imorgon ska bli sköönt med eget igen :) Så snart är ni folket välkommna ^^ Har även hunnit vara lite med mina tjejer :) Mest Rehamorna. Och Jaaa lillo jag kommer sakna att bo granne med dig, men vi klara oss ;)

Jag har en sjuukt pinsam berättelse, Jobbade en dag hade mens och jag skulle på toa för att byta binda. När jag sitter där i lungn och ro så heelt plötsligt rycker en tjej upp dörren och bara oj shiit förlåt. Hahahah fattar ni jag hade glömt att låsa dörren heeelt sjuuukt :/ Fyfaaaan hahahahahahahahaha

Nu ska jag röka sen dona lite för sängen!

Kärlek & Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0