alooo :D

Äntligen hemma från jobbet, va en riktig roolig dag asså :) Fick skjuts av älskade bror och beis till blg, sen jobbade jag med Lillerik & cakib sånna roliga grabbar. Måste ju säga att det finns riktiga idiotr där ute asså! Va 3 st som bara kom och skrev för att jävlas endast, så när jag hade alla uppgifter sa dom neej vet du jag vill inte ha det här hejdå. ORKAAAAA :P 3 invandrar killar stog och "flippade" mig. Ufft döda :D

Fick tre st som igår men som cakib sa hade jag kunnat haft 20 om jag inte gjort ngr små fel (handlar om minimala detaljer) Skiit mkt man ska tänkta på alltså :) Men jag blir grymmare för varje dag som går :)

Imorgon blir en lång dag ska träffas nio på kontoret sen jobba 10-20 :S Men det blir nog as kul iaf!!

Min jacka kom inte idaaag fuck alltså är fan 30 minus ute :S Väntar på att Reham2 ska komma och dricka te, hoppas Reham1 kommer också ÄLSKAR min REHAMOR dom är grymma ♥

Har tyvärr inte hunnit med ngn öveningskörning då jag jobbar så mkt :/ Hoppas nästa vecka blir bättre. Har iaf lagt upp en planering för hur jag ska bli TL och när, så nu jävlar är d på g :) Ska få en bok imorgon som heter The Secrets kommer dela med mig av många bra tankar och citat från den boken :)

Fatta tänket!! Nu ska jag kila kanske skriver mer ikväll!
Kärlek & Respekt, keep it real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0