100108

Äntligeen hemma efter en super lång dag, åkte från mig vid sju för att vara i blg till åtta. Träffade på min chef Raju utanför flamingo sen gick vi till fotostudion där jag blev sminkad och fotad, killarna blev också sminkade vilket cakib inte var nöjd över hahah klockreen. Sen fotadas vi alla tillsammans och killen som tog kortet sa åt Raju att han måste huka sig för jag var för kort hahahahhahahahha doog av skratt.

Sen när vi var klara där vart det att dra till kupolen och jobba fick iväg sju idag men den sista jäveln va riktigt svåår alltså. Blev att jobba extra imorgon, ska lära upp den nya killen. Sen ledig söndag sen jobb igen på måndag, uff drygt men men. Blir att jobba i valbo då ska bli roligt :)

Får se om det blir att träffa broder ikväll :) I hope so men det blir ingen sen kväll då jag ska jobba igen :/

Nu ska jag självdöö ett tag!

Kärlek & Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0