uppdatering :)

Nemen tjenare bloggen va ett tag sen :)
Har varit mkt nu vettni, har börjat jobba och ska även flytta tillbaka till nedre nl.
Emla is back in the hood :) hahaha saknar det stället fan mkt bättre där än i övre,
så mkt sjuka saker som hänt sen vi flytta dit.
Just nu sitter jag på jobbet går inte spec bra kommer bara till telesvarare..
Annars gilllar jag jobbet jätte mkt. Sköönt att ha ngt att göra.

Har även fått en liten pissebebis hemma :) Raya..
Zoya är överlycklig och har blivit som en mamma för lilla Raya.
Har ej hunnit med så pakning så både jag & bejbii är en aning stressade
då vi flyttar nu i slutet av månaden..

Mitt liv leker och fast det är höst mår jag rätt bra.
Tror mkt har med att jag har fått jobb :)

Nu ska jag fortsätta sälja ;)
Kärlek & Respekt till er folket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0