Eml@

Tänk i mitt sista inlägg skrev jag hur glad jag va för jag hade börjat jobba. Börja röra mig framåt, kände verkligen hur min & Freddies framtid bara blev lättare att komma till. Fantisera om lån eftersom jag hade in inkomst (har inga betalnings anmärkningar). Vi disskuterade sparande till våran framtid där vi båda bidrog. Men efter ett samtal vissade sig att jag hade fått sparken, hade inte hunnit nå upp till målen (på dom få gångerna jag ringde på 3 veckor) och dom hade inte råd att ha mig kvar. Det känndes som en käftsmäll som slängde mig rakt tillbaka på ruta ett, jag som äntligen var en "workinggirl" Jag som äntligen kände mig viktig kändes som jag hade en delaktighet i den här världen. Jag har alltid fantisera om att vara där på toppen men nu inser jag att Emla (Emelie) Soraya Joohanna Englund kommer ALDRIG nå dit. Känns bara som jag kommer sitta i detta hamsterhjul dag ut och dag in. 

Orka skriva mer nu eftersom halv mitt inlägg försvann pga hor internett sladden.

Kärlek & respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0