wiooeee

Hmm vet inte riktigt vad jag ska skriva men kände att jag borde hahahah, i måndags gjorde jag inte mkt alls vaknade vid fem sen drog jag med Bejbiii & Lars till kupolen för att köpa min fiina väska :) Så när den va köpt vart det en donken snabbt bara å köpte en ostburgare hahaha ( kan inte stava till det riktigta namnet) som jag fick äte lite snabbt. Så klart lyckas vi presis missa en buss, men som tur var kom en ny efter typ 5 min. Va en trevlig blatte som lät oss röka där inne i kupolen :) Seeen va det bara hem å leta reda på en massa saker åt Freddie & dra till Dennis å gå tsm med dom & Nina till Familjen :) Vart däär ett bra tag, hade lite dotter & mamma snack medans grabbarna spelade Buzz. Va så sköönt att få prata lite med mami <3

Idag fick jag lov att vakna vid halv nio, för att åka till Psyk.
Bejbiii väckte mig så blev det en kopp te/kaffe på balkongen innan jag drog. Hos psyk gick det bra, vi kom fram till en massa smarta saker. Efteråt tog jag bussen till Rärrääh, vart inte där länge alls eftersom Baba ringde å ville luncha. Blev lunch på Zatsiki, mkt gottigott. Kom hem & då vare bara att börja städa & rensa för imorgon blire tippen med en massa skiiit. Ska bli såå sköönt, sen kanske det blir Gävle med Elle & Rärräh om jag hinner, vilket jag inte tror att jag gör men men :/ Annars får jag träffa dom på kvällen eftersom det äntligen blir utgång med brudarna, känns som ett år sen sist hahah :)
Känner mig  super pepp & sånt för att gå på krogen, ska bli såå kuuul att shaka lite ass :D
Såå idaaag blev det bara en massa stääd typ, men det är sköönt d med, tyvärr hann jag inte klart med allt, tror vi har för stor lägenhet fan hahah. Så nu blire film & sömn med bebiis :) Bara han kan slita sig från sin farm.
Ååå juste en sak till på Fredag ska vi Disco Bowla, vi ska värsta stöörsta gänget hahah Yani kommer sluta med mig Elle, Reham & Freddie :P Neeej nu ska jag röka å tjata på sötnooosen lite!!

Kärlek & Respekt®
Over and out, Emlaaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0