Va ska man göra.







Hmm snacka om att internett är läskigt egentligen, man tänker inte alls på vad människor kan göra med bilder som man lägger ut här & var. Skulle söka på mitt namn på google för att se om denna blogg kom upp, då hittar jag den här sidan ist. Först blev jag ju chockad å bara vafan är det här, är det verkligen jag & tkt det var rätt komiskt. Sen blev jag ju glad & stolt, snacka om bekräftelse liksom. Men sen när jag började tänka på det, känndes det mer & mer obehagligt.

Men när man lägger ut bilder tar man ju den risken frivilligt, fast jag tror inte det är ngt nån tänker på, liksom jag tror inte ngn tänker oj shit undra vem som ska ta min vanliga bild å lägga ut på ngn sida lr göra ngt annat med. Man tänker så länge man inte lägge ut "lättklädda" bilder så exponerar man inte sig själv, men det är ju det man gör egentligen.

Och sen när man verkligen tänker efter, vill jag bli bekräftad genom att en möjligtvis snuskgubbe går in på facebook å letar reda på unga snygga tjejer å sen lägger ut bilder på dom? Nej det vill jag inte, här kommer vi igen tillbaka till mitt dåliga självförtroende. Jag ska inte behöva söka bekräftelse på att jag är snygg och duger, utan jag ska veta det själv. Jag skulle ta en cigg med Elle å då berättade jag det här, då sa hon men Emla du ska inte behöva få din bekräftelse på ett sånt sätt, utan du ska veta själv. Och det är så jävla sant,!!

•Neej nu ska jag sussa så sött •

Kärlek & Respekt®




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0