uppdatering :)


Kände att det va daxs för en uppdatering, har varit utan laddare till datorn i ngr dagar, känns som flera månader hahah. Så jag har ej kunnat skriva, för på Freddies dator känner jag mig bara ivägen & som en inkräktare hahah...

Kan ju börja med att berätta att i onsdags vart det utgång med Elle & Reham, träffade även på Linn som varit på Harrys men hade så tråkigt så hon kom å festade med oss trevliiiigt :D Va rooligaste kvällen ever såå stört sköön. Massa roliga folk, lagom med alkohol, rätt sköön musik. Fast Nanne Grönvall - Håll om mig va ju klockrenast, Reham & jag tvingade Linn att önska, så va drog upp henne å hade heeela dansgolvet för oss själva :) Riktigt såån sköön kväll.

Sen på Torsdagen vart det att ha en Mary Kay klass med min kusin & Bella, va riktigt kuuul. Sen va det så underbart med allt efter prat. Va längesen jag å sandrutt snackade ut. Tack för den eftermiddagen tjejer :D Sen vart det att vara med bejbii & Dennis å feta med pizza MUmsss.

Ifredags blev det bowling med Mami, Morgis, Kim, Dennis & Freddie. Hade sååå himmla kuuul, kvällen fortsatte med Buzz hos Familjen.

Sen på lördah blev det Ikea :) Köpte möbler till hallen såå nu blir så fint sååå. Köpte även en spår lina till Cina så vi kan träna henne. Har ju börjat gå med sele på henne & nu går hon som en Ängel. Hon är ju sååå duktig när hon väll fattar vad man vill. Bara hon får chansen att visa att hon kan & förtroendet så kan hon :)

Idaaag va en riktigt sån depp söndag, som tur var hade jag kära broder Reham här en stund som piggade upp mig lite. När hon åkte la jag  mig & sov. Sen väckte Freddie mig så då blev det nudlar sen till Dennis. Så nu ska jag hoppa in i en
dusch i väntan på att Monster Inc blir klaaar :D

Kärlek & Respekt®


Kommentarer
Postat av:

haha ja onsdagen var klockreeeen ;D

2009-03-30 @ 10:49:12
URL: http://linnlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback