Söndag



Idag har man inte gjort mkt alls fyfaan hahah, vaknade vid ett, drog upp Lars & tvingade ner han på stan för att köpa plattången, men den va slut men det va skiit samma va ändå en såndär liten som inte funkar på mitt krull :P Så jag blev jätte sur å ville åka till blg för att köpa min bebis väska, men Lars orkade inte så han lova att vi åker till kahhpolen imorgon ist. Så va gick till maestro å åt, mktt gott. Vi tog bussen hem å när vi väll va hemma skulle vi bara ta en siesta på 20 min sen gå till willys, men det slutade emd att bejbii väckte oss vid sju hahah. Fyfaaan, så då blev det till willys å köpte massa gott, nu väntar vi på pizza så blire film :) Snacka om lata tjockisaar vi är, men mee like :)
Kärlek & Respekt®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0