Hittade inlägget jag skrev igår wiioo 19/3

wow mitt första inlägg :) Har länge tänk på att skaffa en blogg, men ej orkat. Nu fick jag ngt flipp å gjorde en. Fast jag är inte nöjd med designen, måste be ngn blogg kunnig människa om hjälp. Tänkte på min kära kusin Sandra :)

Idag har det varit en sköön dag, vaknade runt 11 tiden, gick ut på balkongen tog en cigg i solen. Sen tog jag vovarna på en promis & gick till willys å köpte cigg. När jag äntligen lyckades slita mig från balkongen, gjorde jag mig lite vacker, gick till Familjen å hämta deras damsugare för våran suger inte så bra. Fick skjuts hem damsög köket sen började jag göra fint i klädkammaren, blev riktigt fint därinne. Va även duktig å spikade &  skruvade fast en hylla.

Reham ringde så jag gick till Elle. Va där ett litet tag sen tog vi bussen ner på stan, så klart missade Jag å Rehamorna våran buss så vi gick till ica å shoppade gott, åt inne på ica hahah. När vi äntligen kom till slätta, så färgade Elham (Rehams mamma) mitt hår med henna vart jätte fint, vaa skiit kul när Reham skjölde ur färgen ramlade en massa te blad ur mitt hår ( Hon blandade hennan med te) Jag älskar den där familjen :D. Nu sitter jag äntligen hemma, Elle sover medans Lars & Freddie kollar på ngn film med Jessica simpson hahah mobbadeee :) Så nu ska jag joina dom, seen soova så sköönt :)


Kärlek & Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0