<3




Skulle skriva ett jätte bra inlägg igår, va jätte långt å intressant men så klart råkade jag fixa bort den hahah blev skiit sur pallade inte skriva om igen, så idag får det bli ett tråkigt första inlägg :P Igår va jag hos min kära Arabfamilj å fick mitt hår färgat med henna :) Blev fiint faktiskt, inte så stor skillnad men men jag är nöjd iaf :P

Sen på kvällen vart det film å så med Elle Lars & Freddie :D Najs najs idaag är man suuper sliten, fast ändå ska jag å Elle va duktig å ut å springa :D Kommer bli sköönt :D Vi har ju lovat varandra att springa minst 2 g i veckan, så vi får välltränade & vällmående kroppar till sommaren. Jag måste verkligen börja bygga muskler, funderar även på att börja gymma. Min kropp håller på att lägga av, den mår inte bra efter all upp & ner gångar.
 
Fick även avslag på namn ändrigen idag, tydligen hade mamma under mitt första levnads år lagt till mitt mellan namn Joohanna så då räknades det som att jag redan ändrat. Ska åka ner innan vi ska springa å kolla med folkbokföringen.

Imorgon blire jobb i vika med Elle, fyfaan va drygt men men pengar är allt vällbehövda :) Nu ska jag kila vidare, kanske skriver mer sen va ju kul ju :P

Kärlek & Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0