Shululuuuu :D

Nu har Älsklingen vart och tagit min dator igeen så jag har ej kunnat skriva häär vettni :P Så jag kommer lite snabb uppdatering :D

I onsdags hade jag ju en sånn piss dag men jag blev gladare av ett besök till familjen dom är bääästaa lyckopillret. Sen så lgade bejbi massa mat till mig. Förätt varmrätt & efterätt :D Iblaand är han söööt :) nästan alltid :D

I går fick jag panik eftersom Freddie berättade att han hittat en fet spindel i soffan så jag stoor städade hela lägenheten. Sen åt vi Taco tallrik :) Sen kom Josse & Emil dom fixa mitt hår :D vart fett snyggt. synd att dom lite större flätorna gått upp men men. Lägger ut lite bilder på det också.. Vi kollade på Det nya landet heeelt underbar film Emla <3 Masoud (iranie gubben)

Idaag åkte jag till blg och hjälpte min gubbe till baba att städa :D Vart mkt fint sen fick jag mat & para.. Hade nyss ett litet break down. Saknar min Reham så mkt.. Känns så sjukt otroligt tomt utan henne. Vill att det ska bli onsdaaag nu. Orkar inte vänta meera jag behöver min Bror jue. Ska kollla med shaltå om jag får åka med och hämta henne :D

Juste beställde min mobil i onsdags tror jag d va :P:P lr om d va igår (fisk minne)

Imorgon blire stan med Lars & bejbiii. Ska hitta ett par vita skor :D (freddie betalar <3) hahahhahahahaha drivveeeeer ÖR. Men nu mår jag bra föutom att jag rökt så jävligt idag att mina lkungor gör så ont kunde knappt andas här ett tag, har även tröst ätit Ben and Jerrys bara för att haha men nu ångrar jag mig som satan allt verkar av mina tröst begär haha ncncncnncn. Ska öven börja träna Kikboxning INSHALLA :D

Nu ska jag röka (hmmmmm?) hahah neerrrå d ska jag inte. Jag ska göra ngt sen sova såå söt..
Kärlek & Respekt®
            ♥
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0