Blääää

Shit va jag blir irriterad på dom som klangar ner på oss troende.
Jag tkr det är fel att tvinga ngn att tro men lika fel att inte respektera dom som tror.
Att religon bore förbjudas är det värsta jag hört i hela mitt liv.
Snälla låt oss vara så låter vi dig vara. Jaja nu ska jag röka en cigg sen föröska på nytt att sova.
Grannarnas fest verkar ha lugnat ner sig så man kanske kan få lite sömn.

På tisdag fyller jag 20 och det blir fest :D Göttans...
Imorgon ska jag göra massor hahah, ska till min bror så hon kan designa om min klänning lite =)
Även färga hår å hjälpa till med naglar, alla vill vara fin till min dag (A)

Jallaa Peace.
Kärlek & Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0