090707

shulululu :D Idaaag är jag på topp humör fast as trött, hade ingen lätt natt på soffan men en liten Marcus & två hundar som tjockade sig. Sen vid fyra kom tidningen och då började så klart Cina & Teyron skälla så jag vaknade & även Trassel som va morgon pilsk & föröskte uppvakt sin tjej med kvitter & dans. Så natten va inte lätt hahah.

Igår kom Josse & Reham 2 till mig =) va trevligt med lite sällskap. Sen vart det långt natt snack med Mamma va skööönt :D Träffade även Bejbiii en sväng ( tiggde cigg av han som vanligt haha ). Nu sitter Marcus & ser på Pingu & hundarna bråkar. Jag ska väll gå å diska undan lite sen blir det willys. Måste köpa lite mat :)

Skriver säkert mer sen!
Kärlek & Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0