090706


Jaaaag ska köpa en ny mobil, en 20 års present till mig själv :) Fiiin va :D




Idag kände jag för att skriva lite, va längsen nu men det är ju för att jag tröttnar så snabbt på saker och ting :P
Har varit barnvakt till Liten sen i lördags. Morgis har rymt på jobb i hultsfred så då behöver min kära
Mami hjälp :) Hon jobbar och sliter också så jag ska bo hos Mami ett par dagar.

Nu sitter Marcus och kollar på film medans hundarna ligger och sover ( äntligen dom har busat som fan)
Jag har försökt få tag på Djursjukhuset hela dagen, ngn av hundarna (misstänker Tayron)
Har varit i min väska och tagit min antidrepressiva medecin & sedan har dom bitit på kartan så jag har ingen
aning om dom har ätit ngr, så jag tänkte få prata med sjukhuset å se va dom säger men dom har inte
tid att ta mitt samtal :S Men det va ngr timmar sen & dom verkar må bra iaf :D

Annars har det inte hänt så mkt nytt Jag & Älsklingen ska köpa lite ny möbler till lägenheten :)
Sen ska jag köpa en ny mobil :D Den 21 juli ska jag ha 20 års fest i triangelgården ^^
Längtaaaaaaaaaaaaaaar :D Bara dom med present får komma ;)

Nu vill Marcus vila. Skriver mer sen :D 

Kärlek & Respekt® 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0