Wiiiooooeeeeeeeeee




Emla börjar äntliiigen må bra igen, har haft två underbara dagar i sträck nu :)
Igååår va heeelt underbart, först vaknade jag av att Reham ringde men jag tänkte äss jag pratar med henne sen, men hon fortsatte terra mig så tillslut svarade jag och fick höra hennes ljuva stämma som sa att mig att gå upp. Fick inte lägga på förens jag gått ur sängen, så då blev det att träffa henne innan hon skulle jobba. Vi va ute i sooolen rökte & pratade skiit. Sen blev det öven glass i soolen :) Sen när hon gick för att jobba vart det att gå med Lars till slussen & träffa Elina å gå på promiis :) Va underbart sköönt & åt dom kan man inte mer göra än skratta. Hennes komentar va såå sööt, åå Emla va kul att se dig skratta igen :D
Dom 2 tjejerna är värkligen mina närmaste & underbaraste. Vet pres att jag har dom & litar på dom till 110%.
Finare & äktare tjejer finns inte :)

Sen hade ju även jag & bejbii vart tsm i 11 mån så jag fick en ny hårborste haha gulligt va, min har gått sönder
( dom ger upp rätt snabbt eftersom jag har sånt krull )
Hade inte kunnat borsta håret ordentligt på en vecka, så det va reent ut helvete att få ut d, plus att bejbiii fick ngt fel å skulle absoooluuut borsta det, fy helvete va ont det gjorde men men hahah.
Dagen slutade med handling på City Gross & My name is Earl.

Idaaag vaknade jag rätt seen & va inte på så bra humör, men när jag gick ut på bdb fick jag en glad överaskning.
Broder Reham hade klarat sitt körkooort så jag blev super glad & stolt, eftersom hon kämpat så mkt.
Hon är såå väärd det :)
Sen skulle vi ha mys kväll hons mamma idaag, så det blev Tacos & lite spel.
 Blev även en bil tur med Reham, sen när jag klev ur så sååg jag att jag hade hennes mobil i handen fortfarande,
så jag börjar springa efter bilen å vifta till sluut såg hon mig å stanna hahah måste sett as kul ut :)

Träffade även på Dama idaag stoog å prata med han hur länge som helst, va trevligt. Han är alltid lika rolig,
så klaaart har vi lyckas skaffa samma mobil igeeen. Har typ haft samm ett år & när båda väll skaffar en ny blire samma igen hahahha.

Kärlek & Respekt®

Kommentarer
Postat av: elleeee

du är underbar!

2009-04-03 @ 07:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0