090413


Shiiit va skiit längesen jag skrev nu hahha, men Emla har varit ute & flängt :)
I onsdags vare krogeeen, hur kul som hälst. Hade ju söta Sandra med oss från karlstad som Kärleksdoktorena Emla & Reham fixade ihop med Emil, som tuur var lyckades vi & hon var så tacksam för våra raggningsknep. Jag å Bror Reham kan värkligen det där med att fånga dom vi vill ha :D Josse vad även med också, ute träffade vi på albanligan mkt trevliiigt.

På Tordagen blev det att sova hos Jossebow med Reham & Sandra. Vart även ut å träffade Nl grabarna lite, åkte upp till lugnetbackarna & härjade. Så klart blev jag övermodig & klättrade upp på ett tak, sen vågade jag inte gå ner så Berat fick lyfta ner mig. Lyckades även få en bula i pannan eftersom jag så envist skulle klättra över ett stängsel för att gå upp i ett av hopptornen, allt gick bra tills jag skulle svänga mig över stängslet & missade att se en bjälke som va ovanför. Vart värdens smäll & hela världen gungade hahhahahah. Jag hade en riktigt otursdag för innan satt jag ute å rökte med Sibel när jag kände hur det brändes på min arm, när jag skakade den kom en massa glöd ut & min jacka rökte hahahah det slutade rätt lungt med 2 bränblåsor men inget mer :)
Vid tre tiden skulle vi sova men då började vi prata om godis, så alla blev as sugna & åkte till statiol för att köpa. Tror jag somnade runt fem.

På Fredageeen vart det fest hos Marus, han hade fyllt år :) Va rätt kul, men så klart kom polisen dit. Allt löste sig men vi drog hem rätt tidigt iaf :) En kul sak kan jag ju berätta, jag hade tvättat innan vi drog dit & allt va inte tortt så vi skulle hämta d när vi kom hem. Så klart lyckades jag bli lite rund om fötterna & tappade en massa tvätt på vägen från tvättstugan till lägenheten, när jag lyckas komma fram till dörren så va den låst & i mitt tappra försök att låsa upp den tappade jag all tvätt som jag hade kvar. Bebjii kommer ut & tkr jätte synd om mig så han går å plockar upp allt som låg utsprit hahah vilken syn att se en full liten tjej på klackar med så mkt tvätt så hon kanppt syns försöker kämpa sig hem, men lyckas tappa allt hahah.

Lördagen blev det påsk middag med Familjen min & även påskäggs jakt haha så kul att få leka barn ibland.
Senare blev det att åka till stan å sitta & umgås å festa lite med Reham, Sibel, Josse, Haval, Aso bejbii & jag :)
Kvällen va rejält rolig tills det ska bli bråk som slutar med akuten. När allt äntligen lungnat ner sig åkte hela ligan till mig & Freddie för att sova. Tror jag somnade vid sex, så idaag blev det inte mkt gjort alls.

Vart bara att hänga lite med gänget,käka pizza å sånt :D Nu ska jag ta en natti sutla & sen soova så sött med älsklingen

Kärlek & Respekt♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Gillar ditt hår! år det löshår eller ditt riktiga?

2009-04-21 @ 02:04:12
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: emla

Tack tack :) tyvärr är det fejk, mitt vart så slitet så jag fick lov att klippa av det :/

2009-04-21 @ 02:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0