Jag vill vinna :)



Jag vill vara med & tävla om en Klippning av Bobby the man :) Eftersom jag aldrig har råd att gå till frisör så
allt är bara hemma fixat. Visst va mitt hår skiit fult här :)

Mitt motivering är att jag har verkligen ett katastrof hår, super lockigt & super slitet. Vet inte alls vad jag ska göra. Så nu har jag det bara i en knut. För jag kan inte platta det längre, det trillar nog av snart.
Jag hatar kort hår & mitt har slutat växt, Plus jag är trött på svart hår vill ha ljusare, meen hur ska jag lyckas med det?
Bara en mästare som Bobby kan. Så kort & gott jag är en riktigt utmaning & skulle bli såå super glad om jag kunde få lite hjälp med mitt skatbo :)
Har även övertalat mamma å vara med för det är hon väärd ju :D Så nu folket håll tummarna för mig & min Älskaade Mor
Kanske kanske ngn av oss vinner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0