Helgeen



Har ju varit underbart väder, supeeer skööönt. Är så glad & full av energi :) I heelgeen har jag gjort följande...

Fredag :
Vart utgång med tjejerna :) Fast först var det middag på harrys med Baba :) Kvällen va hyfsat bra, rätt sköön musik å roliga dans stunder. Självklart blev det Nanne Grönvall - Håll om mig dans med Reham hahah :) Våran nya tradition. Sen efter vart det film med Bejbii :)

Lördag:
Åkte med Reham till siba för att skicka in hennes tele, snacka om dålig kundtjänst dom har dät vi fick vänta as länge när det kom en kille sa han inget utan bara lyssna sen gick å hjälpt ngr andra sen till slut kom en tjej å hjälpte oss. Jag skulle ju låtsas vara Reham eftersom hon är dåligt på att bomba om sånt, såå det gick bra förutom lite små misstag men annars blev det klockrent. Fast sen visade det sig vara fel papper så d gick iaf inte men men :) Sen vart det lång promenad med Mamma, Morgis & Marcus + vovsen :) Heeelt underbart. Senare blev det mat & Buzz hos Mamma med Bejbii & Familjen :D Vart även lite road trip med Rehamorna :) Jag Reham Reham 2 & Freddie åkte upp till hoppbackarna där Reham 2 & Freddie lyckades skräma upp oss allihopa så det vart ill fart hem därifrån hahhahhahahah. Allitd lika kul med lite road trip :D

Söndag:
Blev väckt av Elina som skällde på mig för att jag sov, hon kom hit så va donade lite sen vart det Blg. Åkte först & hämtade Reham sen Janina i jax sen kuppan :) Dom köpte skor, sen åkte vi hem igen. Efter vi lämnat Reham & Janina åkte vi å hämta cina sen drog vi till roxnäs å lät henne springa lite :) Efterår va vi hungriga, så då blev det donken Najs najs mkt treeevliiigt.

Nyss städa jag lite i sovrummet men la ner det eftersom jag ändå inte kan damsuga klockan är för mkt :/ Nu ska jag koka te & kolla lite på tv medans jag väntar på att Freddie ska komma hem från jobbet :)

Tack för den här helgen mina älsklingar <3<3

Kärlek & Respekt ♥



Kommentarer
Postat av: sandrutt

super fin bild på dig vännen :)

2009-04-11 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0