090423



Har haft 2 st heelt underbara dagar :) Har vart på komunikation utbildning i blg, & det va heelt super underbart. fick lära mig så mkt & växa i mig själv. Plus att jag har träffat heelt underbara människor. Speciellt en Tjej som jag klickade med direkt & det visade sig att vi har såå mkt gemensamt. Fast idag blev det lite jobbigt, kom in på lite för nära ämnen & jag bröt ihop. Men Ledarana va ju helt underbara & jag fick höra så mkt fina ord som alltid kommer finnas med mig & som kommer hjälpa mig mkt. Tommy & Nina har verkligen gjort ett sånt intryck på mig & det är människor jag ser upp till så mkt! Dom kommer ha en stor betydelse i min egen utveckling.

Sen har jag ju haft lite annat roligt för mig, bland annat åkt lite Inlines & Vart med Reham & Nessrin :D

Tänkte lägga ut en bild på Teyron ( våran lilla skyddsvovve som Min Familj har hand om nu ) Det va det Freddie gjorde mig så glad med, när han köpte lilla Teyron!

Nu ska jag hoppas på att få åka till Rusta :)

Kärlek & Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0