090421

Shiiit va dålig jag har blivit på att skriva på bloggen hahah, kan iförsig bero på att jag inte gör så mkt lr gör för mkt så jag inte hinner :P
Dom senaste dagarna har väll varit lugna vart film kväll med gänget, seen bara träffat Reham & så.
Har även varit stoor städning med älskliiing & Lars hahahah shiiit va rent å fint det blev, nästan iaf :)

Idag (lr igår Måndag ) Vart det att ut å promenera med Mamma till stan med vovsen :) Mkt mysigt!
Sen vart det inlines med Bejbii som hjälp :) Gick bra faktiskt !!

Satt nyss å  lästa lite bloggar som låg på topp listan, alltså helt ärligt vissa bloggar fattar jag inte ens vf ngn läser, seriöööst tråkigaste lr bara fulla med fjortisbullshiiit :P okey Kenza hennes blogg är intressant för hon skriver om grejer hon gör & vilket awsome live hon har hahaha den fattar jag vf man läser ( har ju själv fastnat) Men vissa av dom andra, det är som att min skulle bli med på topp hahahah ofta.

Men seriöst jag har faaan mkt roligare saker att skriva om haha jaha såånt är livet, sen en annan sak alla som skriver skit om andra bloggare i sina bloggar, orkaaa? En blogg ska vara personlig & handla om en själv & ens nära. Inte om att blondinbella är såå dryg å lallalala haha folk måste skaffa sig ett liv.

Hahah nu ska jag sova natti natti.


Kärlek & Respekt ♥
Ärlighet & Trogenhet !
Emla den bästaa  helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: sno0se

Ja vi är duktiga på att städa emla :D

Synd bara att hundar skitar ner så mycket. :p



Ja du får börja skriva lite mer:D

Så att jag har nåt att läsa på nätterna :))



keep it up emla :)

2009-04-21 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0