090416

Idag har Emla varit super duktig, har gjort en massa ärenden & papperskiiit :)
Annars har jag bara flängt runt. Hahaha orkar faan inte skriva, kan iaf berätta att jag åkte med min Pärla till bil idaag Iboos Nya BMW :D Va kärlek vid första ögonkastet hahahah. Va hos Ellebellehjärtat en stund :)

Sen träffade jag Reham ååå  alltid lika kuuul:)

Sen idag gjorde Freddie mig så glad att jag grät lite hihihi tänker inte avslöja nu men det kommer (och nej inte förlovning lr ngt sånt) :)

Nu ska jag sova åpusspussspusss

Kärlek & Respekt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-16 @ 23:34:13
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: Freddie

Älskliing, är det inte dags att du berättar hemligheten nu ? :-) Upp med en bild!! :-) <3

2009-04-18 @ 12:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0